De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ardo Calypso to go op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

A.Noniem 01-03-2018

ARDO Calypso to go

Geschreven voor: Ardo Calypso to go

Erg gebruiksvriendelijk maar belabberde kwaliteit. Na enige weken gebruik komt er een foutmelding in het display en doet het apparaat niets meer. Na raadplegen handleiding blijkt dat het hele apparaat defect is en vervangen dient te worden op eigen kosten. Valt dus niet onder garantie.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Kwaliteit/degelijkheid

kijff 07-08-2013
Geschreven voor: Ardo Calypso to go

Moet ik even kwijt.
Wij hebben een paar jaar geleden deze kolf gekocht. Na een half jaar gebruikt te hebben voor onze dochter is de kolf opgeborgen en hierna uitgeleend aan een vriendin. Hierna weer opgeborgen om weer weer gebruikt te worden, maar toen was er ineens een storing en gaf het lampje aan dat de garantie over was (een lampje op het apparaat veranderd van kleur na 400 gebruiksuren). Vreemd, want voordat deze de doos inging gaf deze dat nog niet aan.

Hierop is de borstkolf open gemaakt, garantie was toch verstreken. Na hem open gemaakt te hebben bleek een draadje dat aan het motortje gesoldeerd zat was los geraakt. Nu het draadje weer vast zit, doet hij het weer en we hebben weer een groen lampje, dus garantie!

Conclusie: een lampje dat aangeeft dat de garantie voorbij is, is grote oplichterij. Verkleuring van het lampje heeft niet enkel te maken met 400 gebruiksuren. Wanneer er een storing is, hup meteen garantie verlopen. Storing verholpen, hup weer garantie.

Over het gebruik, geen klachten geloof ik, maar ik ben de echtgenoot (man).
Koen